familjehelg igen! :)

Då var det redan onsdag igen och veckans föreläsningar har nu varit. Det är ca två veckor kvar till tentan och resten av veckan tänker jag spendera i Ödeborg med familjen :) Simon och Ebba hänger såklart också på som de alltid gör hihi. Förra helgen var vi ju också där men då jobbade mamma helg och helgen bara flög iväg. Nu åker vi dit imorn på dagen/eftermiddagen och det enda mamma jobbar nu i helgen är 8-12.00 på fredag :) Sedan kommer pappa på fredag också (jobbar i Kungsbacka på vardagarna) kul kul kul!

Det kanske märks att jag tycker om att komma hem och umgås med familjen och ja jag älskar det! Vi är en tight familj som alltid har roligt tillsammans och säger allt till varandra! Ja de är underbara allihopa.

Nu är maten inne i ugnen. Blev så sugen på pommes frites och chicken nuggets till och såklart majonäs till detta! Sååå gott och onyttigt men vem bryr sig om det?

Trevlig onsdag på er!

P.S. Fått resultat i både mikroekonomin och marknadsföringen som det på båda stod ett G på. Huuuur skönt som helst :) Inväntar nu svar i ekonomistyrningen sedan kan jag lägga dessa kurser bakom mig och fokusera helt på det vi håller på med.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja så härligt att äntligen vara frisk! Har varit +11 grader idag :-) Å blåst, så nu är det töväder ute, så härligt! Nu måste ju våren vara på G nu är det slaskigt ute, MEN vi ska inte hoppas för mycket ännu, för det kommer komma bakslag som det alltid gör.



Mysigt med familjehelg. Vad ska ni hitta på då? Ska ni se finalen i melodifestivalen? Det ska jag såklart :-) schalger nörd som man är. Blir myskväll i soffan då med god efterrätt.



Kram.

Postat av: Maria

Hahah schlager nörd ska de stå :-) var lite för snabb på tangenterna där. Hihi.

2010-03-10 @ 17:54:08
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback