Min dag i bilder

Klockan börjar närma sig 16 och min pluggdag har varit väldigt lugn. Har pluggat och tagit rast, pluggat lite till och tagit rast. Det är dags att ta en lång promenad med Ebba (+10 och halvsoligt ute hihi) och efter promenaden fortsätta plugga. Har gjort klart "första" gamla tentan helt nu och skall till och göra en andra tenta helt från början och repetera.

Här kommer lite uppdatering från vår dag i bilder:

Makroekonomi



En lathund är ett måste för att hålla reda på allt!


..Och även en Almenacka för att hålla reda på saker och ting! Bl.a. tvättiden imorn, skulle absolut glömma annars om jag inte skriver ner. Idag står hemmastudiedag på schemat.


Ebba när jag satt och studerade förut :)


Trevlig onsdagkväll på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback