Onsdag = hemmastudiedag!

Idag är det hemma studiedag och jag började dagen med en låååång sovmorgon. En nästan lite för lång sådan, men det gör inget eftersom jag styr dagen själv idag. Somnade strax efter 23 igårkväll efter lite läsande (det är så avslappnande att ligga och läsa en stund innan man somnar). Håller på att läsa Elsas mode som är en lättsam och en lite humorisk bok. Hade satt klockan på 07.30 imorse men snoozade en timma och efter det drog jag mig en timma till. Haha! Jag älskar att dra mig! Men ibland är det även härligt att kliva upp när klockan ringer.

Mellan 10-10.45 tog vi en morgon/förmiddagspromenad med Ebba. Simon passade på att hämta ut sina tågbiljetter (han åker hem till Edsbyn och hälsar på i påsk, 31 mars-6 April) och så gick vi in till stan och handlade lite. Efter promenaden satte Simon igång och steka frukost (bacon, korv och snabbstekte bröd i pannan), mums!! Vi tog och diskade och nu sitter vi mitt emot varandra framför våra datorer och dricker kaffe :) haha! Gott, gott.

Dagen: Plugg, plugg, plugg och promenad med Ebba :) Kvällen blir lugn med tv och sällskap av Simon och Ebba. Mysig onsdag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback