Onsdag

Sådär. Hemma efter en dag med två föreläsningar. Eftersom Simon åkte till Edsbyn tidigt imorse fick Ebba P3 som sällskap idag istället och jag hoppas hon tyckte det var okej :) Bra musik och program om inte annat!

Han borde nog snart vara framme. Tror han skulle komma fram till Edsbyns busstation runt 16.30 tiden så han borde snart bära iväg från Bollnäs. Saknar Edsbyn lite grann. Trots allt bodde man där i två år och byn är så mysig, och trevliga människor!

Ska packa lite nu och ikväll blir det ett pass med puls/medel på Friskis&Svettis med Sofia. Ebba klarar sig två timmar till. Vi ska snart ut och gå en längre eftermiddagsrunda och ja hon kommer klara det fint. Imorgon är sista dagen hon behöver vara ensam sedan åker vi hem till Ödeborg och jag är ledig över påsk. Hon trivs även bättre ju fler man är så imorgon kommer hon bli pigg igen :) Det märks att hon saknar Simon för hon är extra gnyig och låg idag.

Jag måste säga att Ebba är otroligt duktig att lämna själv hemma. Man hör att hon gnyr när man går men slutar redan efter en stund. Förstör ingenting medan man är borta och verkar sköta sig jättebra. Vår lilla favorit :)

Nej nu lite packning, sedan en promenad med Ebba och efter det äta. Vid 17.30 ska jag möta Sofia för att sedan cykla iväg till friskis.

Trevlig onsdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback