Sköna, härliga onsdag :)

Sådär då var veckans sista föreläsning gjord och det är lång helg för min del, för Simon också för den delen som läser distanskurs och lägger upp sitt schema själv :)

Veckan ser ut såhär:
Måndag: 09.15-12.00 Föreläsning i macroeconomics. 18.30 ett träningspass på F&S.
Tisdag: 09.15-12.00 Föreläsning. 13.00-16.00 Tvättid.
Onsdag: 09.15-15.00 Föreläsning. 15.50-16.40 jag Simon och Ebba tog en promenad i solskenet :) Nu blire matlagning.
Torsdag: Hemmastudiedag.
Fredag: 13.00 Klipptid i Uddevalla. Jag, Simon och Ebba åker hem till min familj i Ödeborg i helgen :)

Härligt med onsdageftermiddag och ha heeeeela helgen framför sig.
Nu, matlagning - korvstroganoff, mums!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det var faktiskt riktigt bra dagar, jag önskar att fler kunde få chansen att göra något liknande!



Och ja, kul att springa på dig också :) Hittade du någon bok eller annat kul?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback