Bilder från promenad

Sådär nu är middagen, diskning och tvätten klar och det är snart dags för lite tv innan läggdags. Simon läser och tittar på kartor över Köpenhamn och ja nu vet lite om vart vi skall gå när vi kommer dit på torsdag :) Det blir ströget, Nyhamn och sedan hamngatorna på hemvägen. Shohoooooo vad kul det ska bli!

Tänkte lägga upp lite bilder från min och mammas ljuvliga promenad i söndags med hundarna





Gucci äter gräs, Mums!








Det är så roligt att se när hundar får strosa runt fritt och kunna springa som de själva vill. Och Ebba och Gucci har ju så roligt tillsammans. Springer och leker och har kul! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Men åh vilka otroligt fina bilder! Till veckan jobbar jag måndag 7-15:45, tisdag är jag ledig men har tvätttid mellan 16-21, onsdag jobbar jag 7-15:45 sen ska jag till frissan kl 17, torsdag jobbar jag 8-15:30. Sen på fredag åker jag till Jonte och Malin :-) Så de är rätt fullt upp till veckan om man säger så :-)



Ja se till och njut nu på semestern, njut av vackra Köpenhamn. Hoppas ni får fint väder. Och ta mycket kort :-) Kram.

Postat av: Sanna P

Vad härliga bilder du har lagt upp Lotta :) och vilka fina hundar ni har!! vad är det för raser på hundarna? är själv sugen på en hund så jag spanar efter olika fina raser ;) ha det bäst! kram

2010-05-18 @ 21:01:04
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback