Härliga Tisdag!

Härliga morgon! Härliga tisdag!

Imorse hade jag klockan på 06.50, som jag förövrigt alltid har när vi börjar 9.15. Men eftersom jag är en som tycker om att dra mig på morgonen så brukar jag inte gå upp förrän 7.30. Jag har alltså avsatt tid på morgonen för att kunna ha tid att dra mig, haha. Men imorse lyste solen in så härligt att jag klev upp kl 7. Det var så mysigt och vad skönt det är att ha en halvtimma till på morgonen. Jag och Ebba tog en längre morgonpromenad och jag har hunnit med att fixa mig lite mer och plugga lite på morgonen.

Idag väntas en föreläsning mellan 9.15-12.00 och imorgon är det föreläsning mellan 9.15-15.00. Igår började vi en ny kurs, nämligen Financial economics. Det är den sista kursen inför sommaren och om fem veckor har vi gjort vårat första år som ekonomstudenter. Vad fort tiden gått!

Nej nu ska jag borsta tänderna, och fixa det sista innan det är dags att bege sig iväg till högskolan.
Godmorgon alla där ute :)

Haha härligt kort Melinda tog på Ebba när vi var där och hälsade på :) Ebba och greven (deras hund) var då inte mer än kanske 3-4 månader = BUSIGA valpar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det kommer bli en hel del sånna tidiga dagar nu, imorgon ringer klockan lika tidigt :-) Men de är lika bra att vänja sig till sommaren, för då kommer man ju också att behöva gå upp strax efter kl 5 dom dagar man börjar 6:45 och 7:00, åker ju bussen från byn 6:10 är då nere i Alfta 6:30.



Var så roligt att vara tillbaks på jobbet idag, gick jättebra. Jag har fått tillbaks 2 st till arbeten som jag fick VG på :-) Väntar på fler betyg på 2 st arbeten men dom har inte kommit ännu.



Hoppas ni får en bra vecka. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback