Vecka 19

Det är onsdageftermiddagen och idag hade vi föreläsning mellan 9.15-12.00, lunch 45 min och sedan föreläsning 45 min till i financial economics. Alltså slutade vi 13.30 trots att vi var schemalagda till 15.00 idag. Onsdagar betyder också att veckans föreläsningar är gjorda och vi har nu hemmastudier, alternativt långledigt - vilket vi själva får välja :) Jag ska se till att få plugga lite grann för nu är det tre veckor kvar till tentamen och denna kurs består till större delen av räkning så det krävs att räkna, räkna, räkna! Intressant kurs är det, men så har jag väl sagt om alla kurser? haha. Men jag tycker faktiskt det!

Vad kommer ske mer idag?
Om en stund ska jag ta en promenad med Ebba (regnar idag dock) och kl 18.00-19.00 är det puls/medel på friskis&svettis :)

Vad händer mer i veckan?
I morgon (torsdag) är det städ, tvätt och pluggdag. På fredag kommer Simons bror Johan hit till Trollhättan över helgen och hälsar på. Kul! :) Jag och Ebba åker till Ödeborg på fredagkväll och på lördag är det dags för ett jobbpass på konsum (16.00-21.12, som mamma kallar lillelördagpasset :-)). På söndag åker jag och Ebba tillbaka till Trollhättan igen.

Hoppas ni haft och får en fortsatt trevlig vecka! :)
/Ann-Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback