Edsbyhelg

Har precis ätit en stadig frukost och druckit en kopp kaffe och ska nu bege mig ut på en promenad med Ebba. Vid niotiden kom pappa förbi här i Trollhättan och kikade på oljenivån och tittade även till både spolarvätska, bromsvätska, styrservon och kylarvätskan så nu har bilen fått en liten pappaservice med 1 ½ liter nypåfylld olja samt fullt påfyllt med spolarvätska med mer koncentrat än innan (jag fick knappt bort saltet och smutset innan).  Känns väldigt skönt att veta allt ser bra ut på den fronten :) Just för att pappa kom förbi idag är för att jag, Simon och Ebba ska åka upp till hans föräldrar i Edsbyn idag och stanna till söndag. Ska bli jätteroligt att få hälsa på i Hälsingland igen! Saknar ju också Maria och Freja otroligt mycket så det kommer bli jätteroligt att få träffa alla igen. Har inte varit där sedan nyår, vilket är ett bra tag sedan. Men nu äntligen klaffade det med mitt och Simons schema så bra att vi kunde ta och vara där en hel helg! super. Vi ska åka så fort Simon har slutat sin föreläsning vid 12 och sedan har vi 50 mil framför oss. Kommer bli mysigt att åka en liten "roadtripp" upp eller vad man kan kalla det och det är även skönt att vi precis slapp snön som kom under tisdagen och onsdagen.

Nej nu ska jag och Ebba ta en promenad i det friska höst/vintervädret :)
Trevlig torsdag och helg på er!

Ebba som valp i Edsbyn



Kommentarer
Postat av: Maria

Ja ni är så välkomna hit till oss! :-) Vi saknar er också otroligt mycket, så det ska bli så kul att ses!! Har massor att prata om hihi.



Kram.

Postat av: Ida

Hoppas ni har haft världens mysigaste helg i Edsbyn men det tvivlar jag inte på! :) Vad hittade ni på för skoj? Hoppas det kommer ett långt inlägg om det ;)

2010-11-14 @ 23:04:05
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback