Helgen i Edsbyn

I torsdags kl 12.20 började vi bila upp till Edsbyn. Det var jag, Simon och Ebba som åkte upp i lilla peugeoten. Vi var framme hos Simons föräldrar runt 21 tiden och pratade en stund med alla innan vi gick och lade oss trötta. Helgen bestod av massa umgås med Simons föräldrar och min goda vän Maria som jag och Ebba gick och hälsade på under lördagseftermiddagen. Det lagades god mat, det blev fikor, promenader och ja en riktigt mysig helg i Edsbyn. På söndagen var det också farsdag och då åkte vi en sväng hem till Simons mormor och morfar där det blev fika. Jättetrevligt! Helgen gick lite väl fort, men det är väl tecknet på att man hade det väldigt trevligt å andra sidan! :) Vid 13 tiden på söndagen bar det av hemåt Trollhättan igen och vi kom hem vid 21 tiden. Packade upp och somna trötta efter en alldeles underbar helg. Simon har en sådan härlig familj och så har jag min goda och underbara vän Maria där också, så helgen var verkligen jättetrevlig!

Idag har det varit föreläsning i juridikkursen och sedan har jag och Simon tagit en sväng på stan. Inhandlade tre ljuslyktor, ett ställ till badrummet och en tvålpump på Åhlens och sedan handlade vi lite mat. Efter maten tog vi tag i städningen som egentligen bara skulle vara dammsugning men det blev både dammning och skurning. Ahh nu luktar det fräscht! Ikväll blir det mycket mys framför tvn då det bjuds på bra tvprogram hela kvällen.

Hoppas ni har haft en alldeles bra måndag.

Tre ljuslyktor att ta fram under jul, en tvålpump (fick inspiration av Maria) samt lite förvaring till duschen.




Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa det var så roligt att ses! Äntligen liksom :-) men synd att helgen gick alldeles för fort. Vore skoj om vi hade hunnit med och umgåtts mer :-) Min goa vän!



Hehe.. nä men vart har jag sett en såndär tvålpump förut? Hmmm tänker... Aha det är ju hemma hos mig på min toa ;-) Hihi. Tur man kan inspirera någon med sin inredning, hihi. Ha de bra min vän. Kram kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback