Fredag

Godmorgon/förmiddag på er!

Idag hade Simon klockan på 06.30 (han har salstentamen idag) och jag är ledig, eller hemmastudiedag som man säger. Gick upp samtidigt som Simon och det är så himla mysigt att vara uppe tidigt på morgonen! Jag tog en härlig morgonpromenad med Ebba (bäcksvart ute) och åt sedan en lång frukost och drack kaffe länge. Och tänk, klockan är bara 9 än! Hur skönt som helst att ha hela dagen framför sig :) Och vad hade hon tänkt sig göra idag? Ja för det första ska hon plugga lite (studera muntafrågorna samt försöka läsa lite i en av juridikböckerna - behöver få in den juridiska känslan inför kursstarten haha) och för det andra måste vi nog handla, bl.a. ont om toalettpapper och utan det går ju inte! Sedan blir det några promenader, alltid härligt med frisk luft. Vad skulle man göra utan Ebba? Nej nu tänkte jag ringa mor en sväng, vet att hon är ledig idag hihi.

Hoppas ni får en alldeles bra fredag och helg.


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som du hade en riktigt mysig morgon :-) Ja jag håller med dig, är mysigt att vara uppe tidigt på morgonen, men ibland är det även skötn med sovmorgon hihi.



Hoppas att pluggandet idag har gått bra och att ni får en bra helg. Vad har ni för planer? Kram min goa vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback