Härliga Höst

Det är så fint på hösten med alla dess färger, och att det börjar mörkna så att man får tända ljus i lägenheten och mysa in sig i en filt framför tvn. Det är verkligen mysigt! Något mer jag älskar är att clementinerna är som godast nu! Halva fruktskålen är ny fylld med clementiner :)

Nej nu ska jag göra mig iordning för om en halvtimma ska jag och Simon befinna oss på högskolan. Simon har föreläsning medan jag ska möta upp Josefin och börja arbeta med Lab 0. Trevlig tisdag på er!

Mums med clementiner!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst är det mysigt med hösten. Är så vackert ute nu och frisk, klar luft! Haha, jag har också köpt mycket clementiner, dom är ju så goda nu. Ska äta en sen då jag kikar på halv åtta hos mig :-)



Nyss varit ute på en promenad runt bäck, så nu ska vi mysa ner oss i soffan och bara slappa :-) Hoppas allt är bra med er. Och det vore roligt med lite nya bilder från lägenheten här på bloggen lr facebook snart :-) Kram Kram.

Postat av: Maria

Vad skulle ni varit till arlanda och gjort? Nyfiken hihi.

2010-10-14 @ 18:19:02
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback