Helgen

Nu är vi precis hemkomna i Trollhättan igen. Alltså jag och Simon, utan Ebba.. Igår åkte vi nämligen hem till min familj och stannade till idag. Först mötte vi upp mina föräldrar och lillebror Rickard på Överby (Trollhättans köpcentrum) där de handlade lite. Bl.a. vinterskor till Rickard och lite annat. Vi åt lunch på max och efter det åkte jag, Simon och Rickard hem till lägenheten igen och hämtade upp Ebba och vår lilla packning och åkte hem till Ödeborg. Där har vi tagit två jättelångpromenader med hundarna, umgåtts hela familjen och ätit gott. Haft jättetrevligt! Nu är vi hemma igen men utan Ebba som jag nämnde. Både jag och Simon skall vara mycket i skolan till veckan och ville inte att Ebba skulle vara ensam sådär mycket. Tur hon kan vara i Ödeborg med Gucci och resten när vi är så mycket i skolan. Men vi saknar henne redan och vill ha hem henne! Det blir fort så tomt.

Nu ska vi snart börja laga mat, pasta med bacon och currysås. Det var längesedan och det är ju så gott :)
Trevlig söndagkväll på er!

Här kommer lite bilder på Ebba och Gucci!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback