Lördagsmys

Det är en alldeles härlig och mysig lördag idag. Både jag och Simon är sega och har inte orkat gjort sådär mycket. Vi har pendlat mellan att plugga lite och inte göra ett dugg. Men vi lyckades pallra oss ut och gå en timmas promenad med Ebba iallafall vilket var riktigt härligt! Mitt under promenaden började det också småregna. Det finns ju egentligen inget mysigare väder än regnväder om man är inomhus, tycker ni inte? Vi passade även på att boka en tvättid idag trots att vi tvättade i onsdags. Då hann vi inte med att tvätta sängkläderna (tvättpassen är bara 3 timmar), men nu är de inne i ena tvättmaskinen + en annan maskin med kläder. Ikväll blir det tacos till middag och en lugn kväll med tv, och plugg :)

Nej nu åter till statistiken och lite juridik. Trevlig lördagkväll på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaaaaaaaaaaaaa ni kommer hit! Fasiken vad kul, så vi längtat efter er!!! Hoppas hoppas att vädret blir bra, men det tror jag. Åh vad kul. Nu blev jag glad hihi.



Det går bra med kursen, men den är inte så intressant. Har gjort klart ett till arbete i kursen, så nu har jag bara en stor uppgift kvar att göra, och den tänker jag göra då vi blir lediga. Låter som ni har haft en bra lördag och att ni kommer få en mysig kväll. Här har jag nyss ätit hemmagjord pizza. Nu blir det kaffe och film. Lördagsmys!



Stor kram till er.

Postat av: Maria

Vi går i skolan måndag och tisdag nu till veckan, sen är vi lediga ons-tors-fre-lör-sön-mån-tis. Så när ni kommer hit v45 på torsdag går vi i skolan 8:30-16 och likaså på fredag 8:30-15, men jag har tid att umgås med er på kvällarna då ju och hela långa helgen :-) Hihi.

2010-10-30 @ 20:05:25
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag brukar variera med pålägg på pizzan, det kan vara allt från tacofärs, paprika, vitlök och ost. Eller mozzarella, skinka och champinjoner, eller som igår hade jag bara färska champinjoner, skinka och ost. Å så klart tomatsås alltid :-)



Social omsorgskursen är klar v45. Sen v46 börjar vi med en ny kurs, etik och livsfrågor som är mellan v46-v48. Och v49-50 har vi psykologikurs och sen är det jullov.



Jo då det kommer nog att hålla i sig och vara fint väder, har man vinterdäck och kör försiktigt så går det alltid bra, tror knappast att det kommer komma jättemycket snö innnan v45 :-) saknar er också såååå mycket nu, ska bli så kul att få träffa er och umgås igen. Varför ska vi bo så långt ifrån varann... :-(



Hoppas eran söndag har varit bra. Kram kram.

2010-10-31 @ 16:34:52
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback