Ödeborgshelg

Hej!

Idag, om en stund åker jag, Simon och Ebba till Ödeborg och spenderar helgen där hemma hos mina föräldrar. Men innan vi åker ska vi ta en promenad med Ebba och köpa hem lunch från Baggis (Trollhättans bästa baguetter!).

Vad händer i helgen? Idag blir en lugn dag och bara umgås. Mamma jobbar kväll och pappa kommer säkerligen jobba lite med renoveringen (just nu har de börjat lite smått med köket :)). Eventuellt imorgon ska jag, mamma och syster Jessica åka till Arlanda. MEN det beror på två saker om det kommer ske eller ej. Vi hoppas vi kommer få åka men det kanske inte blir av. Vi får se, och vi kan inget annat än att hoppas. I helgen skulle jag även bli glad om vi hann städa ur bilen både ut och invändigt. Väldigt behövligt just nu! Haha.

Förresten, igår när vi skulle åka iväg och lämna bilen för en framvagnsinställning fanns en fin lapp i framrutan.. Får första parkeringsbot. Usch, inte alls en trevlig syn! Mindre roligt eftersom det var ett klantigt sådant. Första onsdagen i månaden mellan 9-15 är det parkeringsförbud där och vi stod där hela onsdagen.. Utan ens en tanke på detta. Men nu vet vi och har lärt oss av misstaget hoppas jag. Haha nog pratat om detta.


Vi vill önska er en riktigt trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen. Japp nu är det dags för sista praktik veckan. Torsk receptet kan du få, påminn mig bara att jag ska skicka det till dig :-) Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback