vår torsdag

Nu är klockan snart middagsdags. Men innan vi ska laga lite middag (potatis, köttbullar med brunsås och lingon till) blir det en liten kort runda med Ebba.

Idag har det blivit lite pluggande, städat lägenheten och när Simon kom hem från skolan tog vi och Ebba en timmas promenad runt spikön. Jättehärligt väder ute! Strålande sol och 6 +. På vägen hem stannade vi till och handlade lite grann. På eftermiddagen satte jag på en film; the bounty hunter (komedi). Ganska rolig faktiskt :) Lätt och härlig film. Jag och Simon har hemskt olik filmsmak så han orkade bara se ca 10 min vilket han oftast bara brukar göra om jag får välja film, haha!

Nu är det dags för en liten promenad. Trevlig torsdagkväll på er!



Kommentarer
Postat av: Maria

Den vill även jag se :-) Köpte nya amelia tidningen på ica idag och då fick man dvd filmen allt för min syster med, den har jag alltid velat sett så nu får det bli den filmen ihelgen på lördagkväll :-)



Härligt med en timmes promenad runt spikön! Här var det kallt imorse, -8 och sedan har det legat på ca -3 under dagen och råkallt. Fy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback