Studiespurt!

På söndag kväll avslutas kursen (Tillämpad statistik - att samla och sammanfatta data) och sedan förra veckan har jag och Josefin skrivit på vår enkätrapport :) Imorgon hinner vi säkerligen nästan göra klart allt, och sedan ska vi bara läsa igenom den och ändra lite i utseendet om så behövs. Idag är vi inte i skolan. Jag ska jobba på konsum, inventering idag :) Spännande, eftersom jag inte varit på en sådan ännu. Jobbar 12-21.12 och åker tillbaka till Trollhättan senare ikväll igen.

Jag hoppas ni får en superbra torsdag, det ska jag ha på konsum :) Träffa alla sköna kunder igen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt att du får jobba extra, det är ju aldrig fel då man är student! Här har torsdagen varit superbra. Varit på praktiken 8-15, lagat fläskpannkaka i ugn och sen iväg och simmat. Nu myser jag och Frejafis i soffan, med tända ljus, en kopp rabarber/vaniljte och apelsin klyftor. Ska kika på halvåtta hos mig, idol och robert gustavsson dokumentären på tv4 kl 21.



Vad händer för er ihelgen då? Allt bra med Ebba bebba? Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback