Långpromenad

Vilken dag det har varit änsålänge!
Jag och Ebba kom precis hem från en långpromenad på 2 ½ timmar. Promenaden började med ett stop vid en bänk där jag satt i solen och pluggade ca 40 min och sedan promenerade vi vidare runt spikön. Kameran var med, så här kommer några bilder från våran sköna, soliga promenad :)

Shorts är vad som gäller idag! Hur härligt som helst.


Gick längs järnvägen en sväng
'

Spikön. Perfekt ut-och-gå-runda i stan :)










Nu ska här putsas fönster! Och vid kl:16 är det dags att tvätta. Fortsatt trevlig torsdag på er

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååååh vilka fina kort! du är sjukt duktig på att fota! :D underbart att se alla växter som har börjat blomma :) Jättesnygg outfit med!

Kram bästa syster!

Postat av: Maria

Men åh vilka härliga bilder du bjuder på :) Ser så mysigt ut. Ja jag håller med, att gå runt spikön är en riktigt mysig runda. Ebba ser ut att trivas så bra :)



Snygg outfit du har idag, vart har du fyndat blusen och koftan? :) Kraam.

2011-04-28 @ 18:09:34
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja visst låter det smarrigt med paj :) Idag ska jag baka hallonpaj med kokostäcke, Klara kommer å hälsar på ikväll, så då ska jag bjuda på det.



Här är man uppe före kl 6, har tvättid mellan 6-11, sen ska det städas, promenad och baka pajen :) Hoppas ni får en riktigt fin helg och vad kul att du får jobba! Kraam.

2011-04-29 @ 06:26:48
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback