Helgen i bilder

I helgen har jag tagit en hel del bilder på renoveringen och självklart fick hundarna också vara med på bild :) Det är ungefär vår helg bra sammanfattad i bilder. Här kommer uppdateringen i bilder:

På fredagen när vi kom jobbade mamma 9-18 och pappa höll på med att fixa list runt kaklet.



Fönstret har blivit helt klart i veckan genom att få på lister etc.


Tapeten och listen är uppe! :)


Under skåpen kopplar pappa in 4 lampor - man ser lite sladdar som fortfarande sticker ut lite.


Under helgen lades det nytt golv och här ser ni det gamla.


Under - river bort den gamla


Under - pappa och mamma lägger in det nya :) Klickgolv.


Pappa fixar in diskmaskinen igen och sätter fast den.


På söndagen ville mamma baka så vi (jag, mamma och Jessica) satte igång och bakade kolasnittar samt tigerkaka. På eftermiddagen blev det fika :)



Två hyllor skruvades upp :)




Hundarna ville vara med :)


Tog en promenad ner till gamla tennisplan där hundarna kan springa fritt och leka.


Trinny


Gucci och Trinny


Ebba


Lektime!




Ja det var nog ungefär vår helg. Den har varit jättebra, alltid lika roligt att vara hos sin familj :) De är underbara!
Nej nu ska jag dricka upp kaffet och sedan föna håret och göra mig iordning. Kl 10 ska jag befinna mig i skolan för då är det föreläsning fram till 12. En kort och härlig dag som kommer fortsätta med hemmastudier.

Hoppas ni får en alldeles trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Wow säger jag då bara, vilket snyggt kök! Blir alldeles avensjuk ju hihi. Så himla snyggt!



Låter som ni haft en toppenbra helg. Å ha det så bra i skolan idag, själv så pluggar man S-HRL idag (sjukvårds hjärt & lungräddning) kommer ha praktiska övningar och skriftligt test på det nu på torsdag och det är en hel del sidor som ska läsas igenom och som man ska kunna, har även skrivit klart ett arbete där det var frågor om olika katetrar, puh! Mycket att göra nu, en utav våra lärare ger oss extra uppgifter hela tiden som inte ens är med i studiehandledningen som vi får i början av kursen, vi börjar undra om man verkligen får göra så, att hela tiden ge extra uppgifter som inte ens är tänk att vara med från början.. Vi i klassen börjar bli rätt less på henne, tur den andra läraren är bättre och snällare :)



Ja min helg kan du läsa om i bloggen om du vill, hihi.



Kram kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback