Torsdag

Klockan är snart halv tio och jag har en alldeles lugn morgon. Simon gick till högskolan vid 9 då han har föreläsning och på eftermiddagen ska han och sin grupp till Vänersborg för att hälsa på ett företag (grupparbete). Jag har eftermiddagsföreläsning idag igen (13-16) och idag är det marknadsföring.

Sitter och surfar med en kopp kaffe bredvid och det är så skönt att bara ha en lugn förmiddag. Både jag och Simon var ovanligt trötta imorse och vi kunde inte förstå riktigt varför för vi la oss vid 9 redan :) Skönt att ta det lungt denna förmiddag.

Igår var jag som sagt i stan en liten sväng för att kika på åhlens och bokia efter några böcker. Jag hann tyvärr inte till bokia men på åhlens köpte jag Sofie Fahrmans bok Elsas Värld och en tröja.

Nu blir det lite surfande och sedan tänkte jag börja plugga en stund innan jag beger mig bort till högskolan.
Hoppas ni får en alldeles bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback