1 februari

Hej och godmorgon på er!

Idag och på onsdag har vi hemmastudiedag och då ska jag passa på att plugga en hel del externredovisning, vilket jag också är väldigt intresserad av. Föresten fick vi reda på juridik-tentan igår och det blev ett starkt G. Jag är så himla glad att det gick vägen och att man kan bocka av ännu en kurs! :) Nu är redan 90hp avklarade och 90hp kvar att klara, alltså är vi redan inne på den andra halvan. Tänk vad fort det har gått och vad mycket man lärt sig på detta 1½ år! Och jag är så glad att man tycker det är så roligt! Det är nästan så att jag inte vill sluta om 1 ½ år :)

Under hemmastudiedagarna skall jag även passa på att städa och imorgon verkar det som om det vankas långpromenad :) Enligt vädret ska det bli strålande sol och man vill ju verkligen suga in all solenergi som solen bjuder på nu. Kroppen känns redan piggare då man märker av att det är lite ljusare lite längre på eftermiddagen. Ahhh! Ikväll blir det även ett aerobicpass med Sofia på Friskis&Svettis.

Nej nu ska jag sätta igång med lite teori bakom relationstalen/nyckeltalen inför gruppuppgiften. Vi ska nämligen analysera en årsredovisning av ett företag och presentera de viktigaste nyckeltalen. Trevlig tisdag och 1 Februari på er! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja varmluftsugnen var ju skitsnygg, en sån skulle jag kunna tänka mig att ha den dagen man får hus :-) Ska bli jättekul och se bilder på köket då det är klart! Nyfiken hihi.



Du är alltid så sprudlande glad Lotta, man blir så glad då man läser din blogg, sitter här med ett leende på läpparna nu och känner hur man får energi av ditt sprudlande humör :-)



Jaa visst behöver man träningen, man känner av direkt om man inte varit iväg på nån vecka, kroppen skriker efter träning, hihi. Idag har jag varit ute på en 45 mins promenad med fisan i det friska vädret, med plus 4,7 grader, lite småregn och mulet. Sen har jag tränat ifrån boken jag köpte med min pilatesboll, men Freja funderade vad jag gjorde och kom fram till mig nåra ggr och nosade mig i ansiktet och viffta sådär gulligt på svansen, haha! Det är bara att inse, man kan INTE träna ifred då man har en hund hemma ;-)



Men vad kul att du fick ett starkt G på tentan, stort grattis min vän! Men jag hade inte förväntat mig nått annat för du är sååå himla duktig! Keep on the good work :-)



Hoppas att du får det bra på dina hemmastudiedagar. Nu ska jag skriva lite blogg.



Kram kram till er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback