Goddag sköna söndag!

Åh vad jag är på bra humör just nu. Samma som igår tog vi imorse en lång sovmorgon till 9.40 och kl 10 började vi tvätta. Har tvättid mellan 10-13 och det kändes som att bådas garderober låg i tvättkorgen, haha. Skönt att få allt nytvättat! På morgonen har vi hunnit tvättat 4 maskiner, och nu hänger allt på tork. Tagit en morgonpromenad med Ebba, ätit en god frukost, duschat, plockat ner julsakerna och nu sitter jag här och surfar med en kopp kaffe samt en ansiktsmask. Så skööönt! Senare idag skall jag promenera till skolan och möta upp sofia där för att plugga inför juridiktentan som går av stapeln lördag 15 januari. Ja det känns väl sådär änsålänge eftersom jag inte har börjat tentaplugga än vilket är i det senaste laget om man heter Lotta. Har aldrig varit såhär sent ute men nu får jag sätta mina nerver på prov, och mitt läshuvud! Jag vill passa på att önska er en bra och härlig söndag! Söndagar för mig betyder lugn och ro, vila upp sig och göra sådant man blir lugn, uppvilad och mår bra av.  

Nej nu har ansiktsmasken stelnat, och dags att dra av.


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som en härlig söndag! Man blir så glad av att läsa din blogg, du är alltid så positiv :-)



Har ni töväder idag med? Här fick man en liten chok då man vaknade imorse och såg att det var +2,3 grader och när man kom ut så flög det små små regnstänk, haha ja det kan verkligen svänga rejält med vädret. Igår var det -19 på morgonen och snöfall. Vi har också varit ute och gått idag, måste passa på då det är sånt här väder, men dock så blåser det!



Snygg data du har skaffat förresten. Ha en fortsatt trevlig söndag. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback