Torsdag 20/1

Åh vad skönt det var att hamna här framför datorn med ett glas mjölk och geishachoklad som tilltugg! Idag började dagen lugnt och fortsatte sedan med en lunch med Sofia i stan. Det blev indiskt - ett ganska nytt ställe som öppnat i stan - och det var jättegott! Mycket naanbröd och alldeles lagom starkt :) 13.15-16.00 var det introduktion i kursen marknadsföring II och 18.30 tränade vi (jag och Sofia) ett medelpass på friskis och Svettis. En bra torsdag helt enkelt!

Imorgon på förmiddagen åker jag och Ebba till Ödeborg och spenderar helgen med familjen :) Simon stannar kvar i Trollhättan då han och grabbarna ska ha grabbkväll! hihi.

Nu ska jag föna håret och sedan äre läggdags, hoppas ni har haft en alldeles bra torsdag!

Dagens sköna pluggklädsel

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja tur det är intressant och en lärorik kurs, det är ju inte så där jobbigt som det var med matte B, haha! Utan detta är verkligen mitt område, som jag är så intresserad av!



Hur har eran helg varit då? Jaa vi saknar er också nu!!!



Kram.

Postat av: Ida

Blogga mer Lotta, jag blir alltid på så bra humör när jag har varit här inne och läst! :)

Du förresten, ska vi göra ett nytt försök att styra upp den där fikan? Haha att det ska vara så svårt!

Nästa vecka är lite körig men vad tror du om veckan därpå?

Kraam!

2011-01-23 @ 18:21:59
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback