Ellenö

Hej och godkväll på er!
Igår var vi (Jag, mamma, pappa och lillebror Rickard) i Ullared och vi alla instämde att detta var den bästa ullaredomgången någonsin! Vi kom hem med en hel del fina saker. Jätteroligt! Över förväntan absolut. Kommer säkerligen visa er senare när sakerna har kommit upp i lägenheten för just nu ligger de fortfarande nedpackade i de två påsarna :-). Ska till Trollhättan senare i veckan en sväng för att köra dit grejerna samt hämta ut tentan som vi skrev innan sommaren.

Idag har jag varit ledig. På eftermiddagen åkte jag, syrran, lillebror Rickard och hans kompis Oskar till Ellenösjön för att bada. Vi tog även med oss både Ebba och Trinny. Lilla Gucci fick stanna hemma då hon är lite åksjuk.

Rickard och Oskar badar medan jag och Jessica höll oss uppe på land!


En blöt Trinny och en blöt Ebba! :-)



Både Ebba och Trinny spanade från bryggan



Trinny och ebba tog en liten simtur







Sedan blev det massa lek på land :-)








Avslutningsvis fick de massa godis!

Kommentarer
Postat av: Maria

Näää men ser man på, Ebba gumman vågar bada nu. Gu så duktig hon blivit. Nu blir jag och Freja stolta :) Härligt!



Hoppas allt är bra med er. Kram på er.

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tisdag-dagens-blogg.html#comment

2011-07-05 @ 19:12:34
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: SANDRA-EN JÄVLIGT BRA BLOGG!

så söööta!

2011-07-05 @ 19:38:53
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback