Allt&allo dag

God kväll på er kära läsare!

Jag och Simon packar för fullt då vi båda två ska bo hemma hos våra föräldrar i sommar och jobba. Det blir mycket som skall ner i väskan eftersom det är hela juni, juli och augusti det skall täcka :) På lördag bilar vi upp till Edsbyn. Jag är ledig fram till den 9 juni så jag och Ebba tänkte hänga med upp några dagar för att sedan åka via Trollhättan och hämta upp sista resväskan och sedan åka direkt till Ödeborg på onsdag 8 juni.

Idag har det varit lite av en allt&allo dag. Vi har åkt till Överby en snabbis och småhandlat, mött upp pappa som var så snäll och svängde förbi Trollhättan för att ta hem min cykel till Ödeborg (förhoppningsvis är jag duktig och cyklar mycket till jobbet i sommar :P), pysslat och gjort klart två tavlor som mina föräldrar ska få, håller på att packa för fullt, just nu tvättar vi och när vi slängt in den sista tvättmaskinen ska vi ta en kvällspromenad. Det är strålande sol och 20 grader ute! Hur kan vi ens vara inne just nu??

Tavlorna har jag gjort genom att klippa ut bokstäver i tidningar och klistrat fast dem på ett papper. På den ena tavlan står det - "minns gårdagen, dröm om morgondagen, lev idag" och på den andra tavlan - "When life gives you lemons: make lemonade!".


Jag vill önska er en alldeles fortsatt trevlig kristihimmel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback