Fredag

Hej och godkväll på er får man väl säga nu :)
Denna fredag har varit väldigt bra trots p-boten vi fick idag, haha skrattretande. Dagen började med en del intensivt tentapluggande på förmiddagen. Tog en promenad med Ebba vid lunch och sedan åkte jag och Simon till Överby för att veckohandla på Coop. Men när vi kom till bilen såg vi en p-bot sittandes på framrutan.. Inte visste vi att det endast var 24 timmars parkering där vi stod. Vi har parkerat där väldigt många gånger tidigare längre än 24 timmar sedan vi köpte bilen i maj (alltså för nästan 1 år sedan). Hur har vi kunnat klara oss ända fram till nu? Haha. Aja, nu vet vi och kommer vara mycket mer uppmärksamma. Så onödigt med en jäkla p-bot. Åkte iallafall till Coop och veckohandlade och åkte sedan via systemet och sedan hem igen. Nu har vi precis diskat undan middagen. Provade en ny kycklinggryta med curry och paprika i (påminde om Simons mammas supergoda kycklinggryta) och det var verkligen jättegott! Mums. Nu ska jag ta en cider för ovanlighetens skull (dricker ju annars bara rött vin och öl) och plugga en stund innan jag tar kväll :)

Fortsatt trevlig fredag på er alla fina människor!

Kvällens kycklinggryta

Kommentarer
Postat av: Maria

Tusen tack vännen, vad gullig du är :) Du är en sådan underbar vän som alltid finns där. Tack för att du är min vän.



Idag har vi oxå haft solsken här, med plusgrader och takdropp, så underbart. Har suttit ute i solen hos pappa och läst och bara myst, sen städat och lagat mat dragonkyckling. Är lite småförkyld så nu ska jag ta`t lungt i soffan och titta på körslaget och film och mysa med Frejafisan. Hoppas att ni oxå haft en bra dag med tentaplugg.



Storkram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback