Tentadags

Ja då var det tentadags igen. I eftermiddag ska vi ekonomer tenta av externredovisning B. På fredag eftermiddag är det sedan dags att tenta av marknadsföring II. Jag hoppas det kommer gå vägen, det känns iallafall ganska bra just nu :) Vädret ute gör också att man får extra energi så jag ser verkligen fram emot att skriva salstentamen idag. Ska bli så skönt att äntligen få det gjort!

Nu ska jag göra mig iordning samt äta lunch för att fylla på energin. Kl 13-18 är det dags.
Hoppas ni får en alldeles bra tisdag i detta härliga vårväder!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur gick tentan idag? Jag tvekar inte en sekund på att det gick galant, du är ju så duktig! Lycka till på fredag med. Storkram.

Postat av: Maria

Ja men man känner ritkigt hur kul det blir och storstäda då våren kommer, man får liksom den energin :) Nu ska jag ta och börja med storstädningen i köket, har nyss kommit in efter ett besök på ica, apoteket och systemet (korgen på lördag, hihi) Men jävlar vad det blåser ute idag, får nog hålla hårt i kopplet då jag ska ut med Freja, haha!



Hur mår lilla Ebba gumman då? Ja men om ni ska storstäda imorrn, så kan du ju fota lägenheten sen då den är skinande ren i varje hörn ;) Hihi.



Kramiz.

2011-03-23 @ 10:29:50
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback