Bra torsdag

Godeftermiddag!
Nu är den sista tvätten upphängd i torkskåpet, härligt! Idag har vi även hunnit med att plugga, städa lägenheten och tagit en promenad med Ebba genom stan. En bra torsdag med andra ord.

Gårdagen på gymmet var över förväntan. Jag har haft en förutfattad mening om att det är tråkigt men jag hade helt fel. Det var faktiskt väldigt roligt! Det trodde jag aldrig skulle komma från min mun.

Ikväll blir det tvmys hela kvällen med Simon och Ebba, fortsatt trevlig kväll på er!

Maria, här kommer några bilder på lägenheten iallafall :) Vår studentlya i Trollhättan.






Kommentarer
Postat av: Maria

Ja här vaknade man kl 4 imorse av att blixten lyste upp hela rummet å sen var åskvädret igång med rejäla åsksmällar, hua! Kunde inte somna om riktigt efter det då man visste att kl skulle ringa 4:50, så jag är rejält trött nu!



Nu ska vi ha mys i soffan jag och Freja och heja på Eric Saade i semifinalen :-)



Åh vad fint ni har det i lägenheten nu!! Ser så mysigt och hemtrevligt ut. Det är ju en sån fin studentlägenhet, fräsch! Supermysigt.



Haha, ja där är vi verkligen olika. Jag gillar inte siffror, hatar allt som har med matte att göra :-) Tur du är duktig på det så man kan fråga dig om sånt. Hihi.

Du är så duktig som tränar så mycket!



Stor kram till dig min goa vän! Å ge Ebba gumman en puss från oss, hihi :-)

Postat av: Maria

Jaa åskan kom hit med, lite små mysigt faktiskt. Fast tråkigt att man inte kunde somna om riktigt efter det, tur man är ledig fre-lör-sön nu så man får vila :) Nästa vecka blir det värre. Då är jag på praktiken måndagkväll, tisdag dag och onsdagkväll. Ledig torsdag och sen blir det 6 dagar i rad fre-lör-sön-mån-tis-ons, å då varannan dag och varannan kväll.. puh!! Haha, ja man kommer känna att man lever ialf haha.



Ja nu håller vi tummarna för Eric Saaaaaaaade :) Kraam!

2011-05-12 @ 19:58:40
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tittade bara på alla bidragen, sen gick jag och la mig, var sååå trött. Så jag missade hela röstningen, men hörde på nyheterna imorse att det varit spännande :-)



Mysigt med en tur till Göteborg, vad har ni gjort där då? Shoppat bara eller hade ni något annat ärende?



Ha en toppenbra helg. Kraaam!

2011-05-13 @ 19:14:59
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Ida

Så mysigt ni har det! :)

2011-05-15 @ 21:48:36
URL: http://idamadelen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback