Fixarlördag

Hej och godmorgon på er!

Idag blir det lite av en fixardag som består av tvättid mellan 10-13, lite städning, och plugg. Bara jag inte väcker några studenter när jag strax börjar med dammsugaren :) Om en stund skall jag även till högskolan en snabbis och skriva ut en annan grupps arbete för att läsa det under dagen. På tisdag i samband med redoviningen av våra rapporter ska alla grupper opponera mot en annan grupp. Så i helgen ska vi fixa en presentation samt läsa igenom det arbete vi ska opponera på. Trevlig lördag på er! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det blev så fint på mammas grav! Hon förtjänar att ha det fint. Älskade mamma.



Hade det jättekul igår, var så mycket folk. Drack bara 3 cider, och förkylningen är kvar.. suck! Men känner mig piggare. Har storstädat lägenheten idag, passar bra för ute regnar det till och från. Ikväll blir det tacos och soffmys med film :-)



Hur gick det på tentan igår? Vad ska ni göra ikväll då? Kraam.

Postat av: Maria

Jaa nu har man ätit sig proppmätt på tacos :-) Ska titta på kvällen är din, nu som är på tv4 sen filmen på femman, runaway bride. Har sett den tusen ggr förr men det fanns ju inget bättre film att se ikväll tyvärr.



Du då, tittar du på fotboll nu med grabbsen? :-) Kram.

2011-05-28 @ 20:21:31
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback