Långpromenad i Trollhättan

Godkväll, godkväll!
Jag, Simon och Ebba kom precis hem från en långpromenad med Sofia. Vi började vår promenad kl 17 och kom hem för en stund sedan (3 timmars promenad). Det var verkligen en jättehärlig promenad! Vi gick i stan och utanför stan och avslutade att gå ner till slusscafét och åt varsin räkmacka. Det var det mysigaste stället jag någonsin suttit och ätit på. Så fint! Jag har fått mersmak av att gå mer längs slussarna. Kärlekens stig vill jag ju verkligen gå! Synd att kameran inte hängde med oss. Nu är vi alla tre härligt trötta och kommer slänga oss framför tvn. Desperate Housewives (förövrigt veckans tvhöjdpunkt) kommer lagom om en halvtimma. Fortsatt trevig kväll på er!

Här kommer bilderna från helgen som jag lovade er lite tidigare.

Pappa spikar på altan samtidigt som grillen är igång, hääääärligt! :)


Mamma är mästerspikaren! :)


En dag gick vi ner till tennisplan där hundarna kunde springa och leka av sig :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback