Riktig pluggdag!

Först var jag i skolan mellan 9 till 17. Gick hem och gick direkt ut med Ebba på en 40 minuters promenad. När vi kom hem började jag och Simon laga mat (pasta med ostsås) och diskade sedan undan. Efter diskningen satte jag mig för att plugga igen och la precis ner för dagen. En dag med mycket plugg, och vi har fått en hel del gjort. Härligt!

Nu börjar strax Desperate Housewivs som är veckans största höjdpunkt på tv. Ska strax mysa ner mig i soffan med Ebba och en skål med glass. Fortsatt trevlig tisdagkväll på er :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med en myskväll i soffan med lite glass efter en heldag med plugg! :)



Jag tyckte nästan alla bidragen i årets eurovision var bra, väldigt starkt startfält detta året! Tror nästan jag måste köpa cd skivan hihi.



Hoppas allt är bra med er. Kraam från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback