Tisdag

Godmorgon på er!
Jag och Ebba har precis kommit in från morgonpromenaden som var lite kallare än vad vi nu vant oss vid. Det faller blötsnö men som lägger sig som vatten på backen. Lite småmysigt faktiskt. Speciellt när man kan vara inomhus och plugga. Mindre roligt för de stackare som har utomhusjobb. Fy!

Helgen var jättebra. På lördagen överaskade morbror Micke att komma upp en sväng, JÄTTEROLIGT! Alltid lika roligt att träffa honom, min förebild.

Om 45 min ska jag befinna mig på högskolan. Idag ska vi arbeta med rapporten i kursen Organisation och ledarskap. Igår var vi på Magnus Åbergsgymnasiet här i Trollhättan och intervjuade två lärare. På onsdag ska vi intervjua ytterligare två lärare och på torsdag är det rektorns tur att bli intervjuad. Jätteintressant att studera en organisations kultur och ledarskap!

Nu är det dags för en kopp kaffe och byta om, trevlig tisdag på er allihop :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Du har då förmågan att till och med se det som något positivt att det faller blötsnö i maj, du är så härlig! :)

Hoppas du har en jättebra tisdag Lotta!

Kram Kram

Postat av: Micke

Alltid lika roligt att träffa dig! :)

2011-05-06 @ 11:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback