Effektiv Torsdag

Hej och god förmiddag på er! Idag har jag/vi hunnit med mycket och klockan har inte ens hunnit slå 12. Så skönt :) Imorse klev vi upp 7.45 till ett mulet och milt väder med hela +5 grader ute. Efter morgonpromenaden med Ebba och en god frukost satte jag igång att plugga en stund medan Simon var i skolan. Efter en stunds läsande satte jag mig i soffan med stickningen och kikade på efter tio och när Simon kom hem från högskolan tog vi tag i städningen direkt. Skönt med en nystädad lägenhet inför helgen :) Om en liten stund skall vi åka ut till Överby via tippen. Det finns en del saker att slänga innan vi ska flytta även om vi bor i en liten tvåa utan förråd ;) På Överby ska vi till Mekonomen en sväng för att skriva under ett papper (vi får nämligen tillbaka halva kostnaden eftersom de inte har gjort det vi bad om) och sedan ska vi passa på att handla på Coop forum. Det är så himla skönt att ha tillbaka vår lilla pärla till bil :)

Nej nu är det dags att byta om och sedan åka, trevlig torsdag på er!


Kommentarer
Postat av: Micke

Blir man bjuden på en inflyttningskaffe sedan då?

2011-11-19 @ 22:46:41
Postat av: Lotta

Självklart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback