Hemmastudiedag

Idag är det måndag och med det en ny vecka. Som högskolestudenter har vi lyxen att ha MYCKET hemmastudier och idag är en sådan dag för både mig och Simon. Det är härligt att kunna styra över sitt eget pluggande och läsa när som helst man känner för det och dessutom hinna pyssla med annat också. Perfekt! Idag och imorgon står det läsning närmast på schemat och läsningen handlar om Köp av fast egendom (fastigheter).

Nu har jag tagit en liten paus så det är dags att återgå till läsandet. Trevlig måndag på er allihop :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Postat av: Anonym

Haha råkade lämna en tom kommentar :-P skriver från mobilen å då var jag för snabb på pekskärmen, så jag råkade skicka iväg en tom kommentar. Jag har inte bakat bullarna tidigare, ska baka dem nu på torsdag :-)



Härligt med hemmastudiedag. Jag ska adventspynta nu. Bild kommer på bloggen senare i veckan :-)



Saknar dig också min goa vän. Kram kram.

2011-11-21 @ 12:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback