Myskväll

Hej alla ni! :) Nu är jag helt slut efter ett jätteskönt träningspass på friskis&svettis. Jag och Sofia gick på ett steppass och efter passet var jag lika röd som mitt linne hihi. Har precis duschat och resten av kvällen kommer spenderas i soffan med mina två älsklingar :) Ska duka fram lite kvällsmat och bara njuta av onsdagkvällen. Jag hoppas även ni har en alldeles trevlig kväll!

Tidigare idag var det eftermiddagsföreläsning i skolan och idag handlade det om fastighetsrätt. Ett svårt kapitel om ni frågar mig. Hm. Imorgon är det dags att läsa om avtal vad gäller hyra av fast och lös egendom, för att på fredag sedan ha föreläsning inom det området. Intressant då vi nyss ingått ett sådant avtal i och med den nya hyresrätten vi skall flytta till!

Nej nu är det dags att plocka fram lite gott och se på halv åtta hos mig. Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback