29 februari

Hej och god eftermidag på er! Det är helt underbart väder ute och idag slutade jag och Sofia plugga i skolan kl 14. Det resulterade i att jag, Simon och Ebba tog en långpromenad och är nyss hemkomna. Helt, helt underbart! Njöt av varje sekund utomhus. Det känns som att våren har kommit trots att vi endast är inne i februari än.

De senaste pluggdagarna har varit intensiva. Dom har börjat tidigt och slutat sent på kvällen. Därav var promenaden denna eftermiddag extra härlig! hihi.

Nu blir det lite matlagning, potatis- och purjolöksoppa, mums! Efter maten åker vi till Överby och möter upp min familj som är påväg dit nu. Fortsatt trevlig onsdag på er :)

Här kommer någon bild från vår helt galet sköna långpromenad!

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad härligt med finväder, behövligt med en promenad efter en hel dags pluggande! Här har det också varit varmt och soligt i några dagar nu, så det är inte mycket kvar av snön. Våren verkar komma tidigt i år :-) Härligt!



Vad har ni för planer i helgen då? Jag ska jobba lör-sön 8-12 och sen mysa med älsklingen :-)



Kram kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback