Dalslandstripp

Sådär, då har jag duschat, varit ute med Ebba på en morgonpromenad samt ätit frukost. Nu sitter jag här med en nykokt kopp kaffe och skall snart ta och packa ner det sista. Om en stund åker jag och Ebba till min familj och stannar där till imorgon kväll. Jag skall nämligen jobba ett pass imorgon och tänkte passa på att åka dit idag för att umgås lite :) Simon är i Göteborg under dagen. Han fick ett ryck och ville åka dit, strosa runt i stan och se sig omkring och bara vara. Han är för skön min sambo!

Ebba för en stund sedan. Hennes absoluta favoritplats att spana ifrån! ser ni märkena på rutan bakom henne? Hennes nosavtryck börjar sprida sig till hela rutan så det är snart dags för mig att putsa fönstren hihi.


Vill passa på att önska er en otroligt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback