Härlig torsdagsmorgon

Hej på er!

Nu har jag ätit en lång frukost framför nyhetsmorgon och har precis bryggt en kopp kaffe och sitter just i detta nu framför datorn istället med nyhetsmorgon i bakgrunden. Innan frukosten var jag och Ebba på en strålande men kall morgonpromenad (-2 grader). Simon gick till högskolan vid 9 för att tentaplugga och göra klart deras etik och moraluppgift. Han är så duktig och pluggar! Tänkte tentaplugga lite med honom nu de kommande två veckorna eftersom jag har läst dessa kurser förra året och vill ha lite repetition :).

Det är en jättemysig morgon här och jag har ingenting planerat. Har dessutom fått långhelg redan sedan igår eftermiddag hihi. Men tänkte plugga lite nu på förmiddagen. Kika igenom några streamade föreläsningar via disco (inspelade föreläsningar som finns att se på datorn), och få lite repetition av det vi har gått igenom. Det behövs alltid. Tänkte även ta en långpromenad med Ebba och kanske veckostäda redan idag för att ha det gjort.

Nej nu ska jag plugga lite, ni får ha en alldeles bra torsdag! :)

                                         Vår kursbok. Trots att jag inte tycker boken är
                                           den allra bästa är kursen väldigt intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback