Jobbkväll med mor :)

Nu har vi gått in i vecka 40 och med det betyder det ny kursstart för vår del. Dock börjar inte kursens (Tillämpad statistik - att dra slutsatser från data) föreläsningar förrän imorgon och i Torsdags undrade chefen om jag ville jobba idag på kvällen. Blev jätteglad och tog naturligtvis passet! Visste inte att jag dessutom skulle få jobba kväll med min mor :) Så idag blir det en liten tripp till Dalsland igen över dagen. Simon ville hänga med denna gången också.

Nu ska jag äta upp frukosten, dricka en kopp kaffe och göra mig iordning (föna hår m.m.) för vid 11 tänkte vi åka. Trevlig måndag på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag och J ska på en föreläsning på Högskolan som håller på mellan 15.00-17.00 men vad tror du om en fika efter det? :) Och funkar det inte med fika så kanske en promenad?

Postat av: Ida

Hoppas du hinner se det här men vad sägs om 17.30 utanför Strandgatan?

2010-10-07 @ 08:26:21
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback