Sköna söndag

Sådär i fredags blev jag och Josefin klara med rapporten, men vi skickar in den idag. Skönt! Med det fick jag en ledig helg och det har varit jätteskönt. Jag och Simon passade på att tvätta både igår och idag och har städat hela lägenheten (Simon damsuger nu :)). Igår kom Sofia över en sväng och vi bakada kladdkaka, drack ett glas vin och bara tjötade. Kul, kul, kul!

Idag ska vi ta en långpromenad med Ebba och bara njuta av vad söndagen har att erbjuda :) Kanske hakar på Sofia till friskis senare på ett medel/styrka pass.

Hoppas ni får en härlig söndag! Nu ska jag titta till tvätten.

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som om du har haft en riktigt mysig helg! :)

Hur ser det ut för dig på tisdag eller torsdag? Har du tid att ses en stund? Om inte Ebba kan var själv för länge så kanske vi kan ta en promenad istället? :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback