Bloggens vilodag

Idag har bloggen en vilodag. Den bloggtid jag har hållerjag på att skriva på Nrew York-inlägget så nu blir det lite torrt på inlägg ett litet tag. Är nu och skall börja på och skriva om måndagen. Precis skrivit om söndagen, då vi bl.a. var till central park :).

Idag har Maria varit här på dagen. Mycket umgås, fika, käka lunch och så ställde vi oss i bostadskö i trollhättan :). 16-21 idag har vi tvättid. 5 maskiner, så nu är det proppfullt i torkrummet.  Haha! mina nya underkläder från century 21 och viktoria secret (drygt 20 st) tog lite plats där..hm. Har nu iallfall rensat underklädeslådan. Det var ett måste för att få plats med de nya. Måste även rensa vanliga garderoben, skall göra det i helgen. Putsa föntren läre vi också göra snart. Ja en rejäl vårstädning med andra ord :).

Nu om en liten, liten stund skall jag ner till tvättstugan och vika och ta upp all tvätt för 21.00 får jag absolut inte missa Desperate Housewives. Missade förra veckans avsnitt eftersom vi var i New York, se om man kan se det avsnittet i repris.

Nu åter till tvättstugan. Sedan samma som Maria ikväll, d.v.s en kopp te framför tvn! Dock inte med något nytt te som är nyköpt utan vi har lite guldkorn sedan förr i skafferiet :).



Ha en riktigt trevlig tisdagkväll ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback