Fredag den 13:de februari

Visste ni att det är fredag den 13:de idag? Inte för att jag är speciellt skrockfull men fredag den 13:de har man ändå i bakhuvudet. 


Maria var nyss hit och lämnade av några filmer och så anmälde vi till högskoleprovet, åh så kul det skall bli att få göra det en andra gång. Jag har fått för mig att mitt resultat kommer bli bättre denna gång men det vet man egentligen inte. Det sägs att andra gången man gör det så blir det bättre men vem vet, jag kan bara hoppas och förbereda mig så gott det går! I övermorgon d.v.s. den 15 februari, är det sista dagen att anmäla sig så om ni är sugna så klicka in här! Sedan klickar ni in er på högskoleprovet och fortsätter där att bara fylla i lite uppgifter. Det kostar 350 kronor, men det är det värt.

Idag blir en ren pluggardag, likaså helgen. På tisdag tänkte jag hålla talet i Svenska B och på torsdag matteprov om algebra. Även behöver jag lämna in nk B uppgiften om evolution. Japp mycket att göra innan hemresan med andra ord :) Men kul är det att ha mycket och göra. Är så taggad att plugga och tycker det är roligt vilket jag är tacksam för att jag känner.

Just ja behöver även fippla till CV och personliga brev för att söka sommarjobb. Läre sitta med det i helgen. Finemang, hoppas jag får jobb!

Nej nu åter till pluggandet. Men först tänkte jag lägga ut lite bilder från veckan :)




Ebba och Greven leker så bra! Det finns inget roligare att titta på när ens hund leker :) Det ser så roligt ut att man nästan själv vill vara med hehe.





Bilder från tidigare i veckan. Så fort man sätter sig ner på golvet kommer Ebba och vill lägga sig i knät :) Sköning! Även snön är rolig då hon skuttar och gräver som tusan då vi är ute. Att bära pinnar är också en favorit utomhus hihi. Ja Ebba är helt enkelt en skön valp!

Trevlig helg allihopa! och trevlig alla hjärtans dag!♥


Kommentarer
Postat av: julia

vad söööt!!:D

Postat av: Mia

Gu så söt hon e ebba asså =)

2009-02-13 @ 15:44:17
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback