Fredag

Ja det är redan fredag, trevligt! :) Hade klockan senare idag 8.30 men vaknade vid 8. Gick ut på Ebba på en morgontur och tog sedan en dusch. Åt frukost, fönade håret och nu sitter jag här vid datorn med en kopp kaffe. Har även börjat som sagt smörja in med bodylotion lite här och där (ansikte och händer främst, men har även en torr fläck haha). Den aco jag har tycker jag luktar så himmelskt gott!

Ja men hur ser fredagen ut för Lotta idag då? Ja om en stund skall jag pinna iväg till affären och fredagshandla lite. Kl 11-16 har vi tvättid och däremellan blir det att umgås med Simon innan han cyklar iväg till jobbet (börjar 14.12). Sedan skall jag plugga en stund på eftermiddagen och runt 17.15 tiden åker jag och Ebba och hälsar på
Maria och hennes tax Freja i Sveriges blötaste by :)haha! dålig humor..Vik-sjö-fors. Lite roligt ändå! Sött och mysigt samhälle ca en mil utanför Edsbyn. Där skall vi laga mat, tacos, och sedan umgås och såklart sitta klistrande framför Let´s Dance!

Imorgon, alltså på lördag var det meningen att jag och Simon skulle åka till Valbo (Gävle) men så blir icke fallet nu. P.g.a. väderleken har vi bestämt oss för att åka nästa helg istället. Jag är lite feg av mig och tar det säkra före det osäkra. Plusgrader/nollgradigt med blötsnö och blåst lät inge bra att köra 24 mil i. Ne det får vänta en vecka! Har skrivit ner två saker som skall inföskaffas. En ny hårfön och ett flexikoppel till Ebba. Sedan blir det nog lite småsaker man kommer ut med från ikea :). Får se, har ju en begränsad ekonomi nu också, läre tänka på det. Vill leta efter en mysig bordslampa att ha på sängbordet. Vi har ingen där och vill man läsa läre man gå iväg till andra sidan rummet och knäppa på en lampa. Hm ja får se helt enkelt.

Nu blir till att borsta tänderna sedan iväg och handla!
Trevlig helg allihopa :)

/Ann-Charlotte

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahah ja ni är så välkomna till sveriges blötaste by ikväll haha. Tråkigt att vädret skulle ställa till det så ni inte får åka till ikea imorrn. Kanske att jag följer med er nästa lördag om man får? Nä nu ska jag oxå gå och handla sen städa. Ses senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback