Halleluja

Håller på att plugga än! Åhhh jag blir nästan frustrerad haha. Skall på och börja det sista på uppgiften nu, finally. Eller nej förresten, har två saker kvar att skriva om, typsikt. Om Berlinmurens fall och sedan följderna av berlinmuren och dess fall. Ja med andra ord är det ett tag kvar. Visst är det intressant men inte när man är väldigt trött vilket jag är nu. Är ingen nattmänniska. Har god lust att lägga mig men imorgon 13.55 skall jag stå inför klassen och berätta om Berlin och Berlinmuren från andra vräldskriget till dess fall och jag kan ju inte berätta om bara början haha :D Måste ju även berätta slutet på historien. hur skulle det annars se ut? :P Oj nu är jag trött.. Åter till Kalla kriget och berlinmuren. Undrar hur det här kommer att sluta! Första gången att jag är såhär i sista minuten. Halleluja :)

Hoppas ni sover gott! Sängen blir extra skön idag kan jag lova :) Längtat ett tag redan, och det blir ett tag till. minst en timma tror jag.

Nemen fy vad jag babblar, kalla kriget var det Lotta! Skärp dig.

Kommentarer
Postat av: Mia

Uscha vad jobbigt att plugga sådär sent, förstår att du blev trött. Hoppas att redovisningen går bra idag men det ska du se att den gör =) Vi ses snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback