Onsdagkväll

Nu är det kväll och även snart läggdags. Skall bli skönt, även om man sov ut imorse. Känner att min kropp vill ha ha extra mycket sömn nu, varför vet jag inte, men eftersom jag inte har tider att passa så låter jag den få sova ut. Nästa vecka tycker jag det räcker så då skall jag kliva upp strax efter klockan. Rädd att man blir van och sover minst 10 timmar natten haha!

Ikväll var jag på matematiklektion (18.00-19.40). Fick svar på det jag fastnat för och hann även jobba på ganska bra. Jag är nästan ikapp schemat då jag halkade efter med matten eftersom jag la all tid till historian och samhällskunskapen i början av terminen. Men nu så, nu är jag igång med matte c :) kl 20.00 var det top model på tv, och efter det visste jag inte mer vad som skulle hända ikväll. Sitter här nu och funderar på om jag skall ta fram matteboken eller inte. Hm, får se! Men det lutar åt att borsta tänderna och strax krypa ner och sova. Somna tidigt och vakna tidigt är så underbart härligt!

Nu ska jag fortsätta fundera om matteboken kommer fram eller ej. haha!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll :)

/Ann-Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback