Hundlek på Öjollas!

Ja för bara en liten stund sedan kom jag och Ebba hem från en visit hos Melinda och Greven. Där lektes det och jag hälsade även på Melinda och Wiktors son Leonel som nu är över 7 månader gammal. Redan, vad fort tiden går måste jag säga! Det var jättetrevligt och valparna som är lika gamla hade jätteroligt! Vi gick även ut en sväng i öjeparken där de strosade fritt hihi.



Nu om ca en timma kommer Simon hem, hihi. De skulle stänga igen fabriken tidigare ikväll, alltid lika trevligt när han kommer hem tidigare på eftermiddagsskiften :) Om en stund skall jag bada Ebba så även hon blir ren och fin till helgen. Bra att träna henne på att duscha också, och lära henne fönen som hon tycker är lite otäck än. Men hon är superduktig att handskas med i duschen, står bara där och låter lite grann, men inga försök till att fly därifrån. Vår lilla underbara Ebba :)

Ikväll blir det digestive oliv med brieost framför Let´s dance, såklart! En riktigt mysig kväll med andra ord. Det blir också till att lägga sig ganska i tid för 06.15 piper klockan.

Jag vill önska alla en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mia

Tack för kommentaren om min våriga blogg =) hihi.



Vilken härlig dag ni verkar haft, mysigt att vara i öjeparken för vovvarna. Greven e ju bara för go =) Likaså Ebba gumman oxå såklart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback