Pyssel, visst är det roligt?

Jag håller på att fundera ut och sortera ut bilder på Ebba som senare skall lämnas in i fotoaffären. Luskar vilka kort som blir bra och så vill man fånga hennes personlighet i bilderna. Skall göra ett riktigt fint album är det tänkt, med lite skrapbooking i tror jag, för att piffa upp albumet lite grann :) Haha och vet ni? Jag har redan hittat 60 bilder på henne som jag tyckt blivit bra, och jag har haft henne sedan 20 december. Tror ni hon blir fotad något? Stackars hund! haha. Behöver köpa ett lagomt album för senare vill jag kunna sätta in fler kort så det får bli ett med minst 100 kort, 150 kanske? Åh jag längtar till att pyssla med detta! Skall bli kul att ut och söka efter grejer till detta projekt. Se vad det blir, har inte alltför många planer på hur det kommer se ut ännu. Jag tycker det är jätteroligt att pyssla, och även med handarbete. Tror jag fått det från mormor för mamma är inte sådan. Pappa lite grann, men mormor kan det mesta inom pyssel och hantverk! Kul att jag ärvde den genen :)

Här är lite kort jag skall ha med. Se skillnaden hur hon växt på bara dessa månader!


Här är Bamse som liten och sedan ca ett år.


Nu skall jag ut med valparna, kameran hänger med. Se om jag får några fina kort. Vädret är inte det bästa idag, men skall försöka :). Sedan skall jag väcka Jessica som jag fått order om att göra. Hon har nämligen vänt på dygnen liiiite grann, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback