Lite motivation att beställa tack!

Helgen har varit jättebra! Den startade med Alex Schulmans föreläsning i fredags och därefter blev det en fika i stan med söta Ida. Fredagkvällen blev lugn med tacos till middag och På spåret på TV. På lördagen var det dags att besikta bilen som därefter följdes av en sväng till Överby för att bl.a. veckohandla. På lördagkvällen fick jag och Simon finbesök i form av min syster och hennes pojkvän Simon :)

Nu är det söndag och idag har vi planerat in en långpromenad. Ska bli väldigt skönt! :) Måste också plugga idag - läsa om koncerner och koncernredovisning. Intressant men motivationen är tyvärr inte så hög just nu. Har bara lust att slänga mig framför tvn och vara där hela dagen, men det går ju inte. Jag hoppas dock att motivationen infinner sig lagom till efter promenaden. Kanske fylls energin på när man har fått i sig lite frisk luft som Simon säger? Jag hoppas och tror att han har rätt. Frisk luft får verkligen kroppen att må bra!

Nej nu ska jag inte babbla något mer, jag vill önska er en alldeles trevlig söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback