Djungelboken

Idag är det torsdag och det betyder att det har varit skola bl.a.
Dagen började med psykosocialt arbete där vi tittade på film och fortsatte efter det med en naturkunskaps lektion.
Efter det var det lunch och klockan 12 var det dags för en körlektion. Hade en ny körlärare idag som var helt skön att köra med hihi. Efter körlektionen gick jag tillbaka till skolan och 12.50 började nästa lektion. Med historia. Skulle också ha svenska sista timmen men jag frågade vår lärare om jag inte kunde få sluta tidigare för att titta på min lillebrors och resterande dagisbarn teater. De skulle spela upp djungelboken, och ville verkligen inte missa den!
Läraren var så snäll, och tyckte jag kunde åka hem och se på den, så det gjorde jag hihi :)

Väl hemma hann jag med en liten snabbfika innan det var dags att gå, Jag mamma och syster yster gick dit.
Fyyyyyyyyyy vad söta barnen va :-D de hade apdräkter och elefantdräkter och var målade i ansiktet. Rickard var ormtjusare med snygg mustasch hehe! Åhhhh dem var riktigt duktiga allihop! t.o.m två åringarna var med på teatern, så roliga!

Nu är det riktigt gott väder ute :) Sol och vindstilla och termometern står nu på 22.3 grader.
Nu ska jag börja plugga! Ha en bra torsdag :) /Lotta
(PS. Lillebror rickard är på mittenbilden:) )

ElefanterOrmtjusareBaloo :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hälsopedagogik i Gävle läser en kompis till mig också..och hon verkar trivas riktigt bra! Om du kommer in där och väljer att ta platsen så har du ju nära till simon i alla fall:) Mitt jobb går så där..det är inte direkt min dröm. Men i sommar ska jag vara på ett ålderdomshem i edsbyn..och där stormtrivs jag:) Vet du vad? Du får dra med Simon nästa gång du är här och komma över och titta på vår lägenhet, jag vill ju se eran med!:) Han har ju mitt nr, så det är bara att höra av er:)
Förresten...antar att du ser fram emot bal och student nu? Har du fixat allt..balklänning och sånt?:) Kramar Camilla

Postat av: Camilla

Ja, jag känner att jag vill jobba ett tag till innan jag pluggar vidare i alla fall. Vill ju plugga nångång, men vet ej till vad. Så då känns det bäst att vänta tills jag vet riktigt säkert. Pluggade ju media i falun en termin, men det var inget för mig så jag hoppade av.
Det är ett sommarjobb, men man vikarierar hela sommaren för de anställda som har semester..ska bli riktigt roligt, jag älskar gamla människor:) Och det är skönt att det är så nära..gångavstånd är det. Vad har du för planer i sommar? Blir du här i Edsbyn eller kvar där nere?
Förstår att du längtar..vad roligt:) Vad snällt av dig att säga så där:) Vad har du för färg på klänningen? Nej inte är du sen..studentkläderna fixade jag ganska sent också! Och frisyren till balen ska ju inte göras i förväg i alla fall, men kan ju vara skönt att veta vad man ska ha för något. Ska du fixa det själv, eller hos någon salong?
Imorgon, på valborg ska jag och fredrik ha en liten inflyttningsfest..sen blir det nog troligtvis tranan:) Vad ska du hitta på för roligt? kramkram

2007-04-29 @ 15:48:10
URL: http://pamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback