långhelg! :)

Idag är det tisdag och det innebär tvättid idag. Har fyra maskiner som hänger uppe på tork just nu :) Bland annat några väldigt sketna/målade t-shirts från jobbet. Shit som de ser ut haha :) Men vad gör det om man har ett jobb där man skitar ner sig?? Imorgon är det jobb och sedan ledighet några dagar, härligt! :)
Åker hem till västkusten imorgon direkt efter jobbet och är säkerligen framme vid midnatt eller lite innan om resan går smort. Skall bli otroligt roligt att få komma hem en sväng och hälsa på :) Man saknar ju sina föräldrar, syskon, mormor och släkt!
Ringde hem idag och jag fick nästan lite tårar när jag fick prata med rickard. Det känns som att det var längesedan jag träffade dem nu fast det bara gått en månad. Syrran fyller 18 år 6 maj och vi skall fira henne till helgen lite grann så jag får ge henne min och mormors present :)  hihi skall bli så kul att komma hem!

Fint väder är det även ute, underbart! Man blir så glad så fort solen visar sig hihi.
Ikväll ska jag packa det sista och det känns som att jag glömmer något viktigt.. men tre dagar borta är ju lite så man bör väl inte oroa sig över att det ser lite ute i väskan :)

Nu lyssnar jag på musik och får sådanna sommarkänslor om att poppa musik utomhus och grilla. GUD vad jag längtar efter det! Hoppas vi grillar snart Maria :) Önska bra väder en helg!
På tal om Maria så var jag till viksjöfors igår och hälsade på henne och freja. mycket trevligt må jag säga :)
Nu ska jag se om det finns något jag glömt att packa ner.
ha en bra långhelg!
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha en toppenhelg nu! Kram från oss.

Postat av: Mia

hejsan.. hoppas att du har de bra där nere i ödeborg! kram från oss.

2008-05-03 @ 20:51:29
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback